Stojím v metru, jedu z práce domů. Už asi po sté vidím reklamu na soukromou Vysokou školu manažerské informatiky a ekonomiky Praha, která má jako slogan větu 'Základem je správná vejška!' a na obrázku dva chlapce.
Jeden z nich, ten vyšší, má v zadní kapse riflových kraťas tablet. Zahlídá přes plot, na kterém visí podprsenka a dává tak tušit, co pozornost chlapců upoutalo.
Druhý, menší chlapec na tom však je hůř. Jednak nemá tablet a jednak nemá tu správnou 'vejšku' na to, aby viděl přes plot, a nedisponuje ani vrtačkou, aby si v plotě vyrobil díru. U jeho nohou je však betonová podezdívka, na kterou kdyby si stoupl, viděl by přes plot na poprsí, jehož pokryv visí vedle.
Ani se mi nechce předpokládat, že by si nějaký pracovník marketingu nevšiml tak snadné, levné, rychlé a efektivní pomůcky k dosažení cíle, kterou představuje ta zídka. Tablet v kapse chlapce s tou 'správnou vejškou' totiž určitě náhoda není.
bc